Welcome to Gaia! ::

Reply Rol - Forum per a parlar de rol i fer-hi partides
parlem de Rol Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

dracdargent
Captain

PostPosted: Wed Jun 06, 2007 2:28 am

Per als amants dels jocs de rol obrim aquest topic, parleu del vostre joc preferit, pregunteu els vostres dubtes.

Si s'escau crearem el sub-forum de rol on ficar-hi partides i comentaris dels principals jocs.
PostPosted: Thu Jun 07, 2007 9:51 am

Jo al darrer q vaig jugar al PC va ser el Lineage 2, però fa temps que no, perquè entre la uni i el nóvio, no podia perdre tant de temps mirant la pantalla :p

Ara m'estava baixant el Guild Wars, per provar-lo, però m'han dit que potser no funcioni pirata i me l'hagi de comprar. Si és així, va a ser que no jugaré xp

A banda dels de rol per a PC, m'agrada molt el rol en carn i osos :p Llàstima que faci tant de temps q no jugo... sad

Sidhes

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Fri Jun 08, 2007 2:39 am

ueeeeee! mencanten les partides de rol!! en vull una ja whee
PostPosted: Fri Jun 08, 2007 2:59 am

Ara quan crei el sub-forum de rol començaré una partideta per forum, qui es vulgui apuntar ja sap. 3nodding

dracdargent
Captain

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Sat Jun 09, 2007 8:32 am

whee jooooooooooo *^^*
PostPosted: Sun Jun 10, 2007 5:24 am

Jo a soles he jugat a alguns jocs de rol per el pc, ara mateix recorde el Diablo II que m'encantaba! però jocs de rol reals no he provat mai confused

pirocas69

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Sun Jun 10, 2007 10:25 am

Shadow_79
Jo a soles he jugat a alguns jocs de rol per el pc, ara mateix recorde el Diablo II que m'encantaba! però jocs de rol reals no he provat mai confused

UOH!!! diablo!! ke xulu!! ^^ jo ara estic amb el neverwinter nights, encara q amb els examens malament rai T__T'

ja veuras com t'agradaran les partides en viu!!
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 4:29 am

Però jo deia en viu de veritat, o sigui, asseguts a una taula els amics, menjant papes i xuxeries, el màster amb el seu "parapeto" de cartró al davant, i llençant dados biggrin

Sidhes

dracdargent
Captain

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 10:05 am

o sense el parapeto, per a que els jugadors vegin les tirades i odiin els daus del master... (males experiencies ultimament)
PostPosted: Mon Jun 11, 2007 12:18 pm

Parlant de jocs de rol, acabe de trobar un que es on-line i que està molt bè, aquest es el link per a que li pegueu una ullada

http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=26608

A vore que vos pareix razz

pirocas69

Anuska_bcn
Vice Captain

PostPosted: Mon Jun 11, 2007 1:00 pm

jo vaig jugar a la eso a un joc de rol, pero era mol raro, durava tot el curs, era una paranoia pero molava molt. cada un tenia un personatge secret i havien me desconbrir ki erem a partir de coses i pistes... aish no se si era aixi ara..

wno tmb he jugat a les carles magic, no se si es considera rol, supos que si

i al age of empires, q aixo si que no se si ho es, crec q no, no? rolleyes
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 2:26 am

Magic és un jcc (joc de cartes col·lecionables), ja que no has d'interpretar, té a veure amb el món del rol per la fantasia i tot això, per tant JCC de temàtica fantàstica. EL age of empires és un joc d'estrategia i simulació, no es considera un joc de rol, tot i que sovint van de la mà ambdos gèneres.

dracdargent
Captain

Sidhes

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 7:18 am

dracdargent
o sense el parapeto, per a que els jugadors vegin les tirades i odiin els daus del master... (males experiencies ultimament)

Haha, vaja si hem arribat a odiar els masters nosaltres :p

Alguna experiència que es pugui contar?

Quina enveja, jo fa ANYS que no jugo cry
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 3:25 pm

Ei, m'he apuntat aquí:

http://world-of-dungeons.es/

Algú juga? El meu nick és "Sidhe".

Sidhes

Anuska_bcn
Vice Captain

PostPosted: Tue Jun 12, 2007 5:13 pm

sidhes
Ei, m'he apuntat aquí:

http://world-of-dungeons.es/

Algú juga? El meu nick és "Sidhe".

quan tingui temps d'aburrirme sii!! ara tic amb treballs de la uni i etc...!
^^
Reply
Rol - Forum per a parlar de rol i fer-hi partides

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas