|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 4:25 pm
Doncs això, un raconet per a ficar els nostres aniversaris i poguer-nos felicitar. heart ANIVERSARIS heart GENER2.  Loki X3 FEBRER12.  Eyeless_Da_Vamp 25.  lunaeila 28.  Liahmj MARÇ23.  missfleurette ABRIL3.  Lluna.Mizar 4.  Anuska_Bcn MAIG10.  Colmillo_lunar 12.  dracdargent 14.  Cloud_San JUNYJULIOLAGOST9.  weedy_chan 20.  Rhuna SETEMBRE3.  Sidhes 16. Blue Aether OCTUBRE2.  MomShadow i Goddess Arya 14.  LaLiLila 18.   Sergi_kun i Fye_fiufiu_927 22.  Alaiah NOVEMBREDESEMBRE rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 5:47 am
Joan podries haver posat el teu home!! jeje
el meu... el 4 d'Abril!! ^^ aish, m'encanta com sona...! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 9:48 am
El meu el 3 de setembre smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 12:04 pm
Anuska_bcn Joan podries haver posat el teu home!! jeje
el meu... el 4 d'Abril!! ^^ aish, m'encanta com sona...! xp jejejejeje el meu el 3 d'ABRIL!!! Aque es meravellos!!! 3nodding 3nodding 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 2:05 pm
Lluna.Mizar Anuska_bcn Joan podries haver posat el teu home!! jeje
el meu... el 4 d'Abril!! ^^ aish, m'encanta com sona...! xp jejejejeje el meu el 3 d'ABRIL!!! Aque es meravellos!!! 3nodding 3nodding 3nodding xd que em diuuus!!!! Ueeee dos ariees!!! ^^ kina casualitat eh!!! jajaja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 2:30 am
el meu el 22 d'octubre!!!! Si si.. LIBRA!!!!!!!! La millor sens dubte.. jeje cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 2:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 2:57 am
bona feina, queda molt maco, el meu ja està ficat ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 3:11 am
alaiah el meu el 22 d'octubre!!!! Si si.. LIBRA!!!!!!!! La millor sens dubte.. jeje cool Siii jo tambe sóc LIBRA! el meu es el 2 d'octubre mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 5:52 am
Docs jo soc Aries Descendent Libra!! sóc molt libra jo jeje (sempre dic el mateix) xD oi Alaiah??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 5:24 am
Anuska_bcn Lluna.Mizar Anuska_bcn Joan podries haver posat el teu home!! jeje
el meu... el 4 d'Abril!! ^^ aish, m'encanta com sona...! xp jejejejeje el meu el 3 d'ABRIL!!! Aque es meravellos!!! 3nodding 3nodding 3nodding xd que em diuuus!!!! Ueeee dos ariees!!! ^^ kina casualitat eh!!! jajaja!sips!! per cert, no esta aqui pero nezzi es del mateix dia k jo!!! rofl rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 8:31 am
Anuska_bcn Docs jo soc Aries Descendent Libra!! sóc molt libra jo jeje (sempre dic el mateix) xD oi Alaiah?? xiiiiiiii ^^! pero es diu ascendent libra, no descendent!! aixo es tenir canalla dona xDD whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 1:01 pm
Yo sóc libra ^^ el 2 d'octubre biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 2:02 pm
Goddess Arya Yo sóc libra ^^ el 2 d'octubre biggrin hola!! ^^ benvinguda!!
uooo 2 de oct!! igual que la shadow! apuntada!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 2:07 pm
alaiah Anuska_bcn Docs jo soc Aries Descendent Libra!! sóc molt libra jo jeje (sempre dic el mateix) xD oi Alaiah?? xiiiiiiii ^^! pero es diu ascendent libra, no descendent!! aixo es tenir canalla dona xDD whee pos si tens raó m'havia confos jeje Ascendent libraaaaaa ueeee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |