|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 3:11 am
Per fi un topic per xerrar, per xerrar i deivertir-nos, per a dir el que sigui.
Au! que us divertiu!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 3:13 am
jajajaj no sé que dir, a soles vull repetir-vos que sóc malíssima escriuent en valencià-català sobretot amb els accents xp
Asi que perdoneu-me si faig moltes faltes d'ortografia porfiiii emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2007 6:00 am
no passa res dona!!!! si parles amb valencià t'entendrem perfectament!! no son tant diferents, no?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 2:37 am
Tot és qüestió de pràctica, Shadow. A ma casa tampoc parlem valencià, però gràcies a les meues amigues catalanes ho he anat millorant wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 5:25 am
A veure si ara em posse les piles i gràcies a vosaltres puc aprendre més domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 10:29 am
xiiiiiiiiiiii i sino... que mas da! mes castellanades montilleses com diem els barcelonins, no en fa ningu whee <-- m'encanta aquesta carona!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 2:21 pm
Per ací diem "espardenyaes" xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 2:08 am
Jo sempre he dit que parlem Barceloní, i diem, acera, buzón i coses així rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 4:31 am
dracdargent Jo sempre he dit que parlem Barceloní, i diem, acera, buzón i coses així rofl Això és que no has escoltat el valencià de l'Horta rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 7:16 am
Jajajajja es que'l valencià de l'horta es pa "cagar-se i no torcar-se" xDD(tipica frase valenciana de l'horta tambè jajajajaj)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 11:50 am
Estic veient que som tots una colla de vells, jaja, quina edat teniu? jo en tinc 23.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 12:30 pm
Jo en setembre faig els 23 smile Vaja, que sóc del 84.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 1:06 pm
a mi em fa molta gracia el valencia! (en bona intenció) esq per expemple m'agrada molt quan dieu "aixina" whee me pareix, etc...! m'agrada!! 3nodding
ames que sembla una mescla de catala i castellà!
per mi podeu parlar perfectament el valencià, m'agrada!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2007 1:11 pm
i no sou una colla de vells!! perfavor!!!! ames, jo ho tinc comprobat, l'edat es porta a la ment. Tinc una companya de feina, q la podria considerar la meva amiga. Vaig comensar a parlar amb ella, i compartiem i compartim opinions, raonaments, experiencies, consells, bons i mals moments...
...quan vaig saber la seva edat vaig flipar, em treia 10 anys.
i que??? semblava com jo. jaja pobre no l'estic desqualificant. sino que és igual l'edat que tinguis. Arriba una edat que tots som iguals, q pots parlar i compartir i la edat no te pq ser algo que ens diferencii.
Wno, q em diran la Shadow i la Lluna!! wink
aixi que aki no hi ha cap abuelo valeee??? hombre ja sta beeee!!! domokun
jejejeje
vinga kin rollo us he fotut! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 1:52 am
Anuska_bcn a mi em fa molta gracia el valencia! (en bona intenció) esq per expemple m'agrada molt quan dieu "aixina" whee me pareix, etc...! m'agrada!! 3nodding
ames que sembla una mescla de catala i castellà!
per mi podeu parlar perfectament el valencià, m'agrada!! Si et sembla una barreja de català i castellà... a qui has escoltat parlar tu valencià?!? rofl Perquè potser molta idea no en tenia! xp Bé, són dialectes diferents. A mi ara em surt (que no "m'ix" wink ) més fàcilment el català de Catalunya que el d'ací perquè estic més acostumada a escriure i parlar amb amigues catalanes smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |