|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 2:15 pm
Uhm ja, de bedoeling van dit topic is om gewoon met elkaar te praten. Chat met degene die ook in dit topic is, of laat alvast een bericht achter voor eventuele bezoekers. sweatdrop Maarja, chatze.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:04 pm
Hell0w.. nog niemand hier sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 11:11 am
wrs zijn er niet veel "chatters" onder ons, maar enkel mensen die zo eens komen posten whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 2:02 pm
Hehe.. sja sweatdrop Op zich hoeft chatten niet snel te gaan... Je k**t ook gewoon op iemand reageren die al gepost heeft en als die terug komt dat die weer reageert.. etc etc..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 1:11 pm
ah, dat is ook een gutes idea.. mm, sommige mensen doen dat zelfs in andere topics *fluit met ogen naarboven kijkend* (ik was het niet xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 1:38 am
Sifri ah, dat is ook een gutes idea.. mm, sommige mensen doen dat zelfs in andere topics *fluit met ogen naarboven kijkend* (ik was het niet xd ) Uhm ja, eigenlijk wel he? Ach, ik vind het niet meer zo erg.. Het gaat er toch eigenlijk om dat mensen in de guild het naar hun zin hebben? Dus ja, ik heb geen zin om een spelbreker te zijn.Met mij wel goed hoor.. Met jou?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 6:20 am
Lizsel Sifri ah, dat is ook een gutes idea.. mm, sommige mensen doen dat zelfs in andere topics *fluit met ogen naarboven kijkend* (ik was het niet xd ) Uhm ja, eigenlijk wel he? Ach, ik vind het niet meer zo erg.. Het gaat er toch eigenlijk om dat mensen in de guild het naar hun zin hebben? Dus ja, ik heb geen zin om een spelbreker te zijn.Met mij wel goed hoor.. Met jou? jah prima.. morgen naar Graspop (3 dagen metal biggrin )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 2:53 pm
Gw3nn0w Lizsel Sifri ah, dat is ook een gutes idea.. mm, sommige mensen doen dat zelfs in andere topics *fluit met ogen naarboven kijkend* (ik was het niet xd ) Uhm ja, eigenlijk wel he? Ach, ik vind het niet meer zo erg.. Het gaat er toch eigenlijk om dat mensen in de guild het naar hun zin hebben? Dus ja, ik heb geen zin om een spelbreker te zijn.Met mij wel goed hoor.. Met jou? jah prima.. morgen naar Graspop (3 dagen metal biggrin ) Nog nooit van gehoord... Hopelijk heb je het naar je zin daar. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 10:35 am
woot! graspop! ligt in m'n buurt! mrgreen ik zou er mss wel met de fiets naartoe kunnen.. dat weet ik denk ik niet goed.. maar toch plezier zal je altijd wel hebben op zo'n festival, al is t ni direct iets voor mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 11:53 pm
Jah Graspop.. In Belgie.. 3 dagen dikke metal.. en het was SUPER biggrin .. zelfs de regen kon het niet verpesten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 3:21 am
Is gras pop ongeveer het zelfde als parkpop??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 9:34 am
ik denk het niet, graspop is metal en parkpop volgens mij niet echt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 11:27 am
niemand naar werchter geweest? s wel altijd grappig dat het meestal regent als er een festival bezig is xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|