|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 2:30 am
bé, estreno aquest tòpic per a dir-vos dues coses, la primera, ja hi ha norme al guild, no us espanteu, es tracta d'un petit decaleg per a moderar la participació. La segona noticia es que ja s'han obert els sub-forums de rol i d'administració, els topics de rol i el raco dels moderadors han estat traslladats allà.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 3:32 pm
bones! he modificat una mica el forum de aniversàris, avera que us sembla...!! ^^ (m'he matat una mica ^^')
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 10:46 am
molt xulo tot nois! aviam si quan acabem els 'examens' em poso jo tambe una micona
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:12 pm
eiiiei! dintre de l'apartat D'Art podeu crear el vostre raconet amb els vostres dibuixos! jo estic comensat a fer-ho!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 10:51 am
doncs el foro per posar videos ja és obert!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 10:22 am
he posat més dibuixets dels meus al apartat de "dibuixets" (on si no??) jeje
he de reconeixer que soc moooolt mandrosa... pfff no en tinc apenes...!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 2:05 pm
Anuska_bcn he posat més dibuixets dels meus al apartat de "dibuixets" (on si no??) jeje
he de reconeixer que soc moooolt mandrosa... pfff no en tinc apenes...!! Dic el mateix biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 10:04 am
noves seccions i raconets per a vosaltres, visiteu-los sobretot el de quedades ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 3:53 pm
joder john ja has mutat!!! *li mira la cua de drac*
es de veritat?¿
* li estira amb força*
AUMPFF!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 13, 2007 8:08 am
deixa'm la cua, deixa'm la cua
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 16, 2007 3:32 pm
>.< pro si mola molt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:41 am
*es pixa de riure* vosaltres jugueu a estirar-vos la "cua", nens! bwhahahahaha xDDDD
*ejem* mentre a ningú se li pasi pel cap estirar orelles d'elf...*mirada assassina*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 10:55 am
ara m'adono que sona una ica malament això d'estirar la cua, XP Colmi, que hem fas??!! rofl
Blue, a veure aquestes orelletes, ai que maques... (petita estirada) razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 2:04 am
El programa Otaku Attack ja té msn, si voleu participar en directe al programa agregueu l'adreça del msn otaku_attack@hotmail.com i podreu parlar amb nosaltres en directe. Per als que pogueu sentir el programa recordeu que es al 88.0 de la fm. Radio Sant Esteve.
Domo arigatto
P.D. Sí, això es spam descarat, però com que al programa parlem de Gaia de quant en quant es pot ficar aquí. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |