|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 5:35 pm
Bé, un dels motius pel que hem creat aquest sub-forum és per a poguer-hi allotjar diverses partides per forum (valgui la redundancia). La meva intenció és fer-ne una i probar el meu joc, anomenat Heria, un joc que barreja ciencia ficció i màgia en parts iguals i on viure aventures és el pà nostre de cada dia.
Encara és una versió beta, malgrat tot crec que és prou jugable així que, qui s'hi apunta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 4:32 am
dracdargent Bé, un dels motius pel que hem creat aquest sub-forum és per a poguer-hi allotjar diverses partides per forum (valgui la redundancia). La meva intenció és fer-ne una i probar el meu joc, anomenat Heria, un joc que barreja ciencia ficció i màgia en parts iguals i on viure aventures és el pà nostre de cada dia.
Encara és una versió beta, malgrat tot crec que és prou jugable així que, qui s'hi apunta? Jo vull provar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 6:38 am
Jo tambè vull provar encara que no he jugat mai, tindreu que ensenyar-me!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 7:14 am
Cap problema, precisament un dels meus objectius al crear un joc de rol era que fos sencill i fàcil d'entendre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 8:28 pm
Viscaaaa jugarem al gran joc de la oca!!!! ah no.. que no es de la oca si no d'un mon imaginari i fantastic anomenat Heria... biggrin
Suposo Drac que els hi tindras que explicar una mica el rerafons del teu univers (races, aliances, planetas, etc) i es clar, el sistema que fas servir perque s'hi entenguin si demanes alguna que altra tirada.
En fi pots comptar amb mi també ^^ (de fet tenia un personatge fet i tot pero ves a saber on para la seva fulla XD).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 2:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 12:23 pm
Exacte Colmi, però seguirem les normes del rol per forum, és a dir, serà diferent al rol de taula, per començar els torns seràn setmanals, les tirades les faré jo i vosaltres interpretareu, encara estic preparant la partida, així que primer us feré cinc centims del món i del sistema.
Heria és un univers màgic, ple d'aventures i misteris, però també un món futurista i tecnologicament avançat. En ell hi haviten diverses races que es mouen per tota la galaxia creant les histories que demà es convertiran en llegendes.
El dominion, un raça humanoide, de fort orgull; el aurigas, comerciants infatigables; les díadres, per la seva sang hi corre l'alegria i l'aventura; zurien, una raça transformada per la màgia; els semshu-heru, una exòtica raça de pell negre; els edô, la raça dels secrets; els shir, una raça feerica vinculada al mar i als viatges; els vampirs, noblesa obscura d'Heria i finalment els dracs, que recorren la galaxia buscant aventures.
Aquestes són les races principals d'Heria, tot i que n'hi ha moltes més, que es reparteixen per l'univers. Però aquest està dividit en diferents regions, al centre la més gran, la FSP una agrupació de sistemes planetaris considerada la més gran i poderosa d'Heria, entre la seva inacabable burocracia s'oculten molts secrets, alguns d'ells obscurs i perillosos. Ombra, Catail, Korin, Makum Surinemui i Haraf Surum en són alguns dels sistemes que el formen.
l'Imperium, rere l'estandart de l'Imperium s'amaga l'agrupació amb més varietat cultural de tot Heria, formant un crisol d'autentica bellesa inexplorat en molts punts i que pot rebelar molt als ulls curiosos. (per que us en feu una idea, l'Imperium abarca la majoria de civilitzacions que hem tingut, romans, egipcis, orientals, etc.). Assar-aset, Barcino, i Edo en són algunes de les capitals.
Les nacions pirates, dos grans grups, diferents com la nit i el dia, però amb un ofici comú, la pirateria. Els pirates llibertaris lluiten per alliberar la major part del seu territori de l'opresió de la FSP, mentre que la germandat sagnant ho fa per obtenir esclaus i riqueses. Shir, Bloodia o Flora en són alguns dels planetes.
He deixat pel final els sistemes considerats neutrals, un grup de planetes que no formen part de cap d'aquests grups, però que malgrat tot tenen una gran importancia en l'equilibri d'Heria. Draconia i El Santuari en són els més importants.
Això és Heria de forma molt resumida, pregunteu tots els dubtes que tingueu sobre l'univers (hem refereixo al d'Heria, és clar) i sereu informats wink ens extendrem en tot això, però vull que ho descobriu vosaltres mateixos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 5:26 am
M'ha agradat molt el resum. Té mooolt bona pinta smile
Si després ens extendrem més, de moment crec que tot el que has dit el tinc clar. Ja tinc ganes de saber més, hehe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 7:35 am
Doncs he pensat que podriem fer un mapa d'Heria aixi amb tots els planetes, com una especie de carta de navegació espacial. Ja que estem en un univers futurista no m'extrañaria que hi haguesin els futurs "mobils-ordenadors integrats" (dispositiu dels super guerrers de dragon ball z XD)
En aquest cami jo et faig una pregunta no tan referent a l'univers si no en el seu trasfons social i economic, doncs hi hauran diferentes corporacions que moguin el capital (encara que podria no ser aixi) a mes de que m'agradaria saber (ja que almenys els nostres personatges suposadament hi estaran familiaritzats a menys que siguin d'un plantea de raça primitiva) quina mena de tecnologia mes exacte hi ha, l'equipament d'un ciutada "normal" i tambe els diferents equipaments que tenen en disposició les diferents coalicions, ja siguin del tipus armadures, roba, armes, dispositius de seguiment, ordinadors, naus espacials, etc.
I es clar tambe una mica explicar les caracteristiques de cada raça, els seus punts forts i no tan forts.
Saludines :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 3:49 pm
m'apunto!! (pero a partir del 29 plis!!^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:38 am
Anuska_bcn m'apunto!! (pero a partir del 29 plis!!^^) M'està agradant molt el rotllo d'aquest joc biggrin Crec que estarà ben xulo. Però he de dir que jo podré millor a partir del 27 de juny smile Ara també puc, però hi hauran dies que no em conectaré o no ho faré tant de temps com estant a València.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:59 pm
Trankis que de totes maneres el master ja ha dit que seria un post per setmana, cosa que no es masa dificil :p tambe apart d'aixo es poden fer quedades mes o menys planificades per el msn o per aqui mateix en el gaia towns (o els foros de la partida que es crearien) per fer-ho mes dinamic quant tots tinguessim el temps de sobra per dedicar-li.
PD: Al final no me pogut resistir a comprar les cues blanques aquestes ^^U son tan molones!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:34 pm
Colmillo_Lunar Trankis que de totes maneres el master ja ha dit que seria un post per setmana, cosa que no es masa dificil :p tambe apart d'aixo es poden fer quedades mes o menys planificades per el msn o per aqui mateix en el gaia towns (o els foros de la partida que es crearien) per fer-ho mes dinamic quant tots tinguessim el temps de sobra per dedicar-li. PD: Al final no me pogut resistir a comprar les cues blanques aquestes ^^U son tan molones!!! jeje et kden molt b!!
ah doncs si es un momentet 1 cop x setmana chachi, no perdré tant de temps de la meva vida xDD
^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:48 pm
acies 3nodding la veritat esque em feien ilusio XD, percert Joan si vols et puc donar un cop de ma amb la partideta fent esboços dels planetes o races wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|