|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:20 am
Nå som skolen straks er slutt tenkte jeg det passet med en tråd der vi "briefer" med karakterene, ja? Så her legger vi altså ut de karakterene vi fikk for året. Kanskje en sammenligning med tidligere år også, for de som vil det.
VKII Karakterutskrift:
Norsk hovedmål, skriftlig - 4 Norsk sidemål, skriftlig - 4 Norsk muntlig - 4 Nyere historie - 4 Religion og etikk - 4 Kroppsøving - 5 (boojah!) Engelsk - 5 Biologi - 4 Markedsføring - 4 Ballspill - 4
Orden og atferd - God
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 2:38 pm
det der ser jo bra ut whee har ikkje fått noe karrakterer i år eg då, så eg kan ikkje briefe sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 1:34 pm
Spørs om eg huske alle riktig no då...
Norsk hovedmål (nynorsk) - 3 Norsk sidemål (bokmål) - 4 Norsk muntlig - 3 Nyare historie - 3 (fekk 4 til muntlig eksamen) Religion -3 Kroppsøving - 3 Engelsk skriftlig - 4 Engelsk muntlig - 5 Samfunnskunnskap - 3 Fransk - 4 Webdesign - 3
Orden og adferd: God
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 4:11 pm
Vel, mine karaktera passe seg ikkje på trykk, så eg seie som læreren min på grunnkurs sa:
"Når ungane mine spurte om å få se vitnemålet mitt fra allmenfag, sa eg at eg hadde kasta det" - Veldig upresist gjengitt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 9:56 am
Jeg går på barneskolen så vi får ikke karakterer redface men jeg tror det har gått helt fint med alle prøvene.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:55 pm
s10g Vel, mine karaktera passe seg ikkje på trykk, så eg seie som læreren min på grunnkurs sa: "Når ungane mine spurte om å få se vitnemålet mitt fra allmenfag, sa eg at eg hadde kasta det" - Veldig upresist gjengitt xd Haha! xd Synd det der.. men så lenge man arbeider litt skal det ikkje være så vanskelig å få noen respektable karakterer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 9:38 am
Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 2:16 pm
For det første vil ikke karakterene mine gjelde ettersom jeg bytter linje. Men fra ungdomsskolen har jeg 3.92 i snitt, eller 39 poeng... Håper jeg IKKE ender opp på Åstad! Fikk vite litt vel sent at det var en dårlig skole. Helst laksevåg, for da kan jeg fortsette å kjøre til skolen, noe jeg ikke kan om jeg havner på åstad. Buhu!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 4:09 am
Miridee Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! Hvor har du tenkt deg neste år da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 5:55 am
Marius` Miridee Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! Hvor har du tenkt deg neste år da?Skal flytte til Nederland; blir der ett år (slappe av og jobbe). Så kommer jeg til å søke på animation workshop i Danmark 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 2:20 pm
Miridee Marius` Miridee Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! Hvor har du tenkt deg neste år da?Skal flytte til Nederland; blir der ett år "(røyke hasj og prostituere)". Så kommer jeg til å søke på animation workshop i Danmark 3nodding Nederland ja.. rofl Men det høres i hvert fall kult ut. Så du skal bli filmskaper eller noe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 2:27 am
Marius` Miridee Marius` Miridee Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! Hvor har du tenkt deg neste år da?Skal flytte til Nederland; blir der ett år "(røyke hasj og prostituere)". Så kommer jeg til å søke på animation workshop i Danmark 3nodding Nederland ja.. rofl Men det høres i hvert fall kult ut. Så du skal bli filmskaper eller noe?Når du sier det på den måten så xd *le seg skakk* Jau, filmskaper er det jeg skal bli. Gleder meg noe sinnsykt til å begynne på skole igjen (hvor enn rart det da høres ut).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:14 am
Flotte karakterer! Jeg går på universitetet så vi har andre f**. Ikke så mye å skryte av uansett XD Går flott med reiselivsfagene, men sinnsykt dårlig med økonomien XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 1:38 pm
Miridee Marius` Miridee Marius` Miridee Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! Hvor har du tenkt deg neste år da?Skal flytte til Nederland; blir der ett år "(røyke hasj og prostituere)". Så kommer jeg til å søke på animation workshop i Danmark 3nodding Nederland ja.. rofl Men det høres i hvert fall kult ut. Så du skal bli filmskaper eller noe?Når du sier det på den måten så xd *le seg skakk* Jau, filmskaper er det jeg skal bli. Gleder meg noe sinnsykt til å begynne på skole igjen (hvor enn rart det da høres ut). Jeg har lyst å få tattovering i Nederland, de er visst nok svært flinke der nede.
Når det er skole som du faktisk liker er det ikke rart.. wink Jeg gleder meg også til å begynne på universitetet når jeg kommer hjem fra militæret. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:42 pm
Jeg må vente til August før jeg får mine, men eksamener var ikke så vanskelig. Håpentligvis har jeg fått A for tysk, B for informatikk, og C for media (vi kan få A-E, og A er best).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |