|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 8:56 am
Heel veel mensen vragen zich in de tijd 0/15-(maand)-)jaar) af, wat zit er nou in die sealed letter? Op de 14de komen er meestal hints, op de 15de eleggen ze uit wat de hints met de items te maken hebben.
Hebben jullie al een idee wat het zal zijn? Of wat het zou moeten zijn? Laat het horen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 9:13 am
Ik heb werkelijk geen flauw idee.. Ik hoop nog zo'n diertje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 12:56 pm
Ik wil die Wolk hebben, daar zitten leuke posities bij (ik ben te gewend engels te praten en dan vertaal ik ook iets te keurig xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 2:07 pm
.~Horsie~Anne~. Ik wil die Wolk hebben, daar zitten leuke posities bij (ik ben te gewend engels te praten en dan vertaal ik ook iets te keurig xD) Die wolk vind ik ook leuk ja ^^
Heeft dat halo ding trouwens echt maar 1 positie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:53 am
Ja ik vindt dat wel een beetje jammer dat die nieuwe halo maar 1 ding kan. Vindt het eerlijk gezegt ook een afgezaagd ding. Is precies hetzelfde als de angelic halo alleen dan zilver. confused
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:26 pm
Jah vind die halo ook dik afgezaagd. Ik zat met Ralf aan de telefoon en ik zei meteen: MAN DAT DING IS AFGEZAAGD.. straks komt er een bronze rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:29 pm
Ja idd. Echt zo alsof ze nog ff een halo moesten maken maar geen leuke opties meer ervoor konden maken.
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:31 pm
Daarom. en dan is het ook niet leuk meer als jij wel een Gouden Halo heb.. Man.. ze zijn niet altijd even handig met die items sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:41 pm
Ja ik heb echt zon idee dat ze dit als vervanging doen voor die gouden halo omdat die zo duur is en iedereen liep te zeuren ofzo.
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:46 pm
Jah vind het juist zonde van de Gouden. Mijn mening maarjah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:47 pm
Gw3nn0w Jah vind het juist zonde van de Gouden. Mijn mening maarjah Ja idd. Miss dat die nu in prijs daalt of ooit nog gezien wordt. Ik heb er nog nooit iemand mee gezien namelijk. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:51 pm
KisaraGirl Gw3nn0w Jah vind het juist zonde van de Gouden. Mijn mening maarjah Ja idd. Miss dat die nu in prijs daalt of ooit nog gezien wordt. Ik heb er nog nooit iemand mee gezien namelijk. heart
ik heb er mensen mee gezien. waarde zal niet dalen van de gouden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:53 pm
Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Jah vind het juist zonde van de Gouden. Mijn mening maarjah Ja idd. Miss dat die nu in prijs daalt of ooit nog gezien wordt. Ik heb er nog nooit iemand mee gezien namelijk. heart
ik heb er mensen mee gezien. waarde zal niet dalen van de gouden Dat ding is te duur gewoon xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:54 pm
KisaraGirl Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Jah vind het juist zonde van de Gouden. Mijn mening maarjah Ja idd. Miss dat die nu in prijs daalt of ooit nog gezien wordt. Ik heb er nog nooit iemand mee gezien namelijk. heart
ik heb er mensen mee gezien. waarde zal niet dalen van de gouden Dat ding is te duur gewoon xd heart
Das hetzelfde met die panda en beren hoeden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:56 pm
Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Jah vind het juist zonde van de Gouden. Mijn mening maarjah Ja idd. Miss dat die nu in prijs daalt of ooit nog gezien wordt. Ik heb er nog nooit iemand mee gezien namelijk. heart
Das hetzelfde met die panda en beren hoeden Ja idd dat verkoop je ook niet meer voor die prijs. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |