|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 4:39 pm
Doncs obru aquest apartat per començar a posar com sera el nostre personatge, ja que realment es divertit crear-los i donarlis un trasfons :p a mes de que el "master" li sera de gran utilitat quant tingui que revisar coses tecniques o el propi rerafons per donarli en alguns casos mes sabor a la trama. Començare per descriure una mica el meu i si puc hi afegire un petit dibuix ilustratiu.
Els components mes tecnics els obiare ja que encara no tenim el sistema a ma, pero tendria que servir d'idea preliminar per despres pasar a la fulla les seves caracteristiques. (subjectes a canvis segons el que digui el master)
Nom: Ullal (m'agrada aquest nom que hi farem)
Raça: Skar (homes lleopards)
Planeta d'Origen: Skarses
Planeta actual: Drakonia
Profesió: Soldat d'asalt
Objectes: Fusil d'asalt standart K9-78B, Pistola semi-automatica K2-77A, Espasa d'aleacio Draconium negra, Viwer-78B (visor ordinador incorporat que te l'aparença de lent de contacte de color vermell)
Trasfons: Provinent d'una familia de Skars mitjana l'ullal va veure la seva oportunitat per viure aventures a l'exercit de l'FSP que buscaven soldats per fustigar la revelio al sistema Haraf Surum, al planeta bloodia on una colla de pirates de l'espai estaven ocasionant greus desperfectes en les infraestructures de la coalició i sometien a les poques tropes armades de la zona a tot tipus de saquejos i sabotatges.
Finalment la revolta va ser durament reprimida per l'exercit i les forces especials d'asalt de l'FPS que hi van fer una autentica carnisseria, els habitans autoctons no acostumbrats a les guerres van ser els mes afectats per la tragedia mentre que els pirates es van retirar a temps i amb prou feines els va esquitxar l'enfrontament.
Durant els dos anys que va durar el conflicte el jove Skar va apendre a utilitzar tot tipus d'artilugis de guerra amb la finalitat d'infiltrarse al camp enemic provocant-hi grans estrais aixi com una refinada i letal punteria amb les armes de foc. Convertit actualment en un letal soldat a les mans de la FPS, li han començat a arribar rumors de que aquesta, no es l'organització d'ordre i seguretat bondadosa que sembla ser en un principi.
Cita: Intentalo, pero antes de rozar siquiera el gatillo habrás perdido la cabeza.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:30 am
caram noi que complet m'has deixat bocabadat.
només dos detalls, l'un que Haraf surum és la capital de l'exercit, per tant allà rebelions, de moment poques, situarem l'acció a la frontera amb l'espai de Bloodia, on les guerres són constants. També m'hauries d'explicar com vas arrivar a Draconia.
Per cert, podeu utilitzar la primera persona, us anirà millor alhora de ficar-vos en el personatje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|