Welcome to Gaia! ::

Reply Mercat Català de compra-venda - On hi trobarás de tot a preu d'amic
Normes del Mercat

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Anuska_bcn
Vice Captain

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 10:42 am

NORMES DEL MERCAT CATALÀ!

By: Colmillo Lunar
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 11:24 am

Benvinguts al Mercat Català de compra-venda aqui al casal Català de Gaia. El mercat es disposa a ser un lloc d'intercanvi d'objectes de tota mena, per comprar-los i vendre'ls entre nosaltres, que lògicament serà mes òptim i pràctic que vendre'ls per les botigues independents o inclòs en el oficial MarketPlace.

En aquest sub-forum tots vosaltres podreu obrir un fil (que representarà el vostre chiringuitu o "stand") i en el què el primer post s'hi mostrarà la mercancia que està subjecte a ser venuda o canviada per altra juntament amb el preu estimat que tingui.

Amb tot el mercat té una serie de normes i funcions especials donats per la germanó que ens uneix tot i que, més de ser normes, son suggeriments per un correcte desenvolupament d'aquest i el bon rotllo.

1- Els objectes haurien de poguer ser canviats o venuts a un preu inferior al del propi marketplace. D'aquesta manera s'hi fa mes fàcil l'accés a principiants o algú que no tingui prou gold.

2- Els objectes haurien de tenir un periòde de garantia, en el que si l'usuari comprador no queda satisfet pot tornar l'ojecte i el venedor li tornaria el gold que ha pagat. Si aquest periòde supera en un més de temps, el venedor només tornarà el 50% del valor pagat per l'objecte.

3- Si per alguna cosa algú no poseeix els golds totals però de totes maneres volguès un objecte en particular, el venedor li podria concedir si així ell ho decideix i es posés d'acord amb el comprador amb el preu.

4- En aquesta línia, si algú no té ni el 50% del preu del objecte però el venedor hi té plena confiança podria accedir a vendre-l'hi si el comprador també es comprometés a pagar-li la totalitat del preu (acordat o original) en el periode no més llarg d'un mes.

5- Si algú incompleix d'alguna forma molt exhagerada (sigui comprador o venedor) alguna de les anteriors normes podria estar subjecte a una amonestació que de reiterar-se en un comportament negatiu (esperem que no pasi) podria acabar amb l'expulsió del Mercat i fins i tot del cassal.

6- L'última de les normes i suggerències es la més important; i esque cap de les anteriors normes i suggerències son inqüestionables mentres ambdós persones es posin d'acord en les condicions del tracte.

Esperem la vostra participació i que feu forces calerons els venedors i que els comprador pugueu aconseguir aquell objecte que tanta ilusió us fa ^^

Salutacions!!!

Aiden Rocafort
Crew

nuGen Staff Werewolf

3,500 Points
  • Battle: Knight 100
  • Married 100
  • Survivor 150

Cloud_San

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 2:33 pm

No se si tinc dret to postejar aquí, però m'agradaria comentar la segona norma. Un objecte de gaia no deuria tenir garantia~ Vull dir, si te'l compres es perke ja as comprovat ke kedaria be ( fent servir la pagina tektek per exemple ). I ja ke es impossible ke els items de Gaia siguin defectuosos o ke es trenquin com passaria amb qualsevol producte al mon real, crec que akesta norma tindria que ser més flexible, deixant que sigui el venedor decidir si l'accepta o no, o directament abolir-la.

Em sap greu ser tan molest. Gracies.
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 3:09 pm

Cloud_San
No se si tinc dret to postejar aquí, però m'agradaria comentar la segona norma. Un objecte de gaia no deuria tenir garantia~ Vull dir, si te'l compres es perke ja as comprovat ke kedaria be ( fent servir la pagina tektek per exemple ). I ja ke es impossible ke els items de Gaia siguin defectuosos o ke es trenquin com passaria amb qualsevol producte al mon real, crec que akesta norma tindria que ser més flexible, deixant que sigui el venedor decidir si l'accepta o no, o directament abolir-la.

Em sap greu ser tan molest. Gracies.

no home no! tens el dret d'opinar!
home vist aixi tmb stic d'acord amb el que dius.
en el mon real, quan es trenca un objecte, o és defectuós, el tornes a la botiga i ells valoren si està trencat de fàbrica o l'has trencat tu.. així que ho trobo correcte el teu raonament...!

Anuska_bcn
Vice Captain

Aiden Rocafort
Crew

nuGen Staff Werewolf

3,500 Points
  • Married 100
  • Survivor 150
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 3:32 pm

Mira l'ultima "norma" l'ultima paraula de tot la teniu vosaltres, el que jo he ficat son simples directrius per encaminar un bon us del lloc i de la intencionalitat d'aquest. A mes si t'hi fixes en la propia descripció ho diu, son sugeriments i en ningun cas faig servir un to imperatiu, si no circunstancial.
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 3:36 pm

Be, jo m'he decidit a opinar basant-me en el dret que oferia la ultima norma. Encara que no fes falta expressar-la directament aquí.

Cloud_San

Aiden Rocafort
Crew

nuGen Staff Werewolf

3,500 Points
  • Married 100
  • Survivor 150
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 3:43 pm

no pasa res, per aixo t'he respost, de fet no sco precisament perfecte i cometu molts errors, pero baja si he ficat aquell sugeriment es simplement perque podria sorgir el cas i aixi es te almenys un punt de referencia a saber com procedir, encara que com he dit en ultima instancia vosaltres sou qui decidiu quelcom es viable o no.
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 10:18 am

jo stic d'acord amb el que diu cloud... ^^ som tots bona gent aki, aixi que no crec que hi hagin problemes d'intercanvis ni de vendes...

alaiah
Vice Captain

anna_start

PostPosted: Fri Jul 06, 2007 8:16 am

jo tmb estic d'acord
xo..una pregunteta >.< cm puc ferme la meva tenda?¿

bueno q sapigueu q soc nova en el casal catala i q res.. aixo xD q soc nova :'P

petons!!
PostPosted: Fri Jul 06, 2007 1:38 pm

anna_start
jo tmb estic d'acord
xo..una pregunteta >.< cm puc ferme la meva tenda?¿

bueno q sapigueu q soc nova en el casal catala i q res.. aixo xD q soc nova :'P

petons!!

annaksunamun, ja te la creo jo la tenda oki? em dius el titol que li vols posar i te la obro wink

de res germanetaaaaaaaaa

alaiah
Vice Captain

anna_start

PostPosted: Sat Jul 07, 2007 3:14 am

alaiah
annaksunamun, ja te la creo jo la tenda oki? em dius el titol que li vols posar i te la obro wink

de res germanetaaaaaaaaa

jajajaja gracies germana!! >.< bueno pos ja parlarem a casa d fer la tende 6¬¬ (xq si ens podem parlar cara a cara mijor no?¿ Xd) i tambe si o fem a casa aixi possara el meu nom ^^
Reply
Mercat Català de compra-venda - On hi trobarás de tot a preu d'amic

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff