|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:55 am
Aquí posarem les fotos dels dies que quedem!!! ^^
NdA: tema mogut per facilitar-ne l'accés (dracdargent)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 2:04 am
Han de ser de quedades q es facin a partir del guild? o si tenim fotos junts d'alguns d'aquí tb es poden posar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 10:09 am
jo crec que si en tens una amb una altra persona d'aqui tambe serveix biggrin quan quedem les 4 ho posaremm! *^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 12:22 pm
Ui doncs...en tinc uns quantes! demà desde la feina les poso biggrin
Valeee! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 7:28 am
valeeeeeeee!! q way!!!! *^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:53 pm
Més fotos! Pos si són fotos de kedades particulars d'un sector del Casal tb! A mi em mola fer de maruja jajajaja razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 6:01 am
Quan acabi examens poso fotos...si he de posar fotos amb la gent de pr aquí no acabaré mai...ja veureu ja! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 3:12 pm
si si, jo també tinc ganes de veure més fotos de la gent....jo, com no posi fotos de mi amb ma germa, que em sembla que n'hi ha poquiiisimes ^^u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2007 4:21 am
Doncs estreno la secció amb una foto meva amb la Rhuna! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 7:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 1:24 pm
k way!! a veure si en fem una de gran aquest estiu i podem poser-hi una foto family d'aquelles ben maques, per cert molt xulus a la foto, si senyor, que bebieu? Podrieu convidar. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 8:30 am
sii, a mes, semblen taules ovella de marina o algo x l'estil... que us em pillat! *^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 12:53 pm
alaiah sii, a mes, semblen taules ovella de marina o algo x l'estil... que us em pillat! *^^* XDDD doncs has encertat! bebiem sangria a l-ovella de Marina! jajajaja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 4:25 pm
Sergi_Kun alaiah sii, a mes, semblen taules ovella de marina o algo x l'estil... que us em pillat! *^^* XDDD doncs has encertat! bebiem sangria a l-ovella de Marina! jajajaja jajaja!!! si esq... quan algo em sona, és x alguna rao razz xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 07, 2007 12:51 pm
Sergi_Kun alaiah sii, a mes, semblen taules ovella de marina o algo x l'estil... que us em pillat! *^^* XDDD doncs has encertat! bebiem sangria a l-ovella de Marina! jajajaja és el que nava a dir!!! la ovella xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |