|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:16 am
Bé, com que se que hi ha molta gent interesada en quedar i fer coneixenses personals he obert aquest sub-forum per a que hi organitzeu aqui totes les quedades.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:38 am
Crec que em serà difícil anar-hi si s'organitza una, però ja vorem smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 12:06 pm
Sip, opino el mateix. Però segur que ens ho podrem manegar per quedar tots o la majoria, eventualment~ :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 6:02 am
Però vos referiu a quedades aÇí en Gaia o en persona??? per que si es en persona va a estar bastant complicat neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 10:08 am
geeeeeent no s'amoinin! ^^ podem anar tornant ciutats, no creieu?? anda ke no m'agradaria a mi visitar valencia ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:40 am
Seria una bona excusa per viatjar una miqueta ^-^ Però si que m'agradaria que es pogues fer alguna quedada, ja ens ho montariem com poguessim ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 2:54 pm
alaiah geeeeeent no s'amoinin! ^^ podem anar tornant ciutats, no creieu?? anda ke no m'agradaria a mi visitar valencia ^^ Doncs aÇì tot el mon es benvingut eh?! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 7:27 am
Shadow_79 alaiah geeeeeent no s'amoinin! ^^ podem anar tornant ciutats, no creieu?? anda ke no m'agradaria a mi visitar valencia ^^ Doncs aÇì tot el mon es benvingut eh?! mrgreen jeje vale! a messssss.. estem abstant a propppppp! no tenim excusa! >..<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 12:51 pm
Ei! Jo m'apunto a viatjar! Jejeje. València és molt bonic ^^. Tb sou benvingudes a Barcelona biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 5:37 am
Per mi viatjar és més fàcil, com que JA tinc cotxe, jejeje, estic d'un content. Els que no sou de BCN no us preucupeu, podem fer les quedades a BCN, a fora, on sigui, podem fer fins i tot un tour Casal Català estiu '07.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 7:07 pm
dracdargent Per mi viatjar és més fàcil, com que JA tinc cotxe, jejeje, estic d'un content. Els que no sou de BCN no us preucupeu, podem fer les quedades a BCN, a fora, on sigui, podem fer fins i tot un tour Casal Català estiu '07. jajaja! doncs si... ja que l'oficial de gaia no es passa x espanya, n'haurem de fer un nosaltres! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 4:30 am
wno wno i dintre de poket la alaiah tmb tindra cotxe!! (i jo espero que lany q be xD)
jo vaig star a valencia lany passat! vaig veureu poket pq vaig nar basicament a la ciutat de les arts i de les ciencies ( heart ) però el poc que vaig veure em va agradar!! xiii
m'encanta calatrava ^^ " l'ull " és espectacular!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 8:29 am
doncs jo nomes e passat x valencia x nar a conca xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 17, 2007 11:51 pm
eiiii!!!!! a veure si es fa algun dia una quedada, ara per nadal es podria intentar =P
que ja fa temps que es diu però no h iha manera xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 27, 2007 9:59 am
La questió és posar-s'hi, això es pot organitzar bé, es diu data es tria lloc, etc.
Com que soc el primer que ho hauria de fer hem donaré jo mateix la "colleja" per no haber-ho fet. així que obro posts per a propostes. Com que és a un mes vista, si som quatre sopant ja serà quelcom així que no serem exigents (la següent ja la farem a punta de pistola).
En fi, obro el post i comencem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|