|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 10:36 am
Comencem aquest thread a un video musical que ens encanta! es tracta de la versió de la cançó de Mecano ''Hijo de la Luna'' feta per Stravaganzza... una pasada!
DEDICADA A: SHADOW_79 http://youtube.com/watch?v=vIr2LrJPaLQ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 2:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 2:46 pm
woohohoh heu despertat el monstre!!! (mireu la siggy q em va fer la Sidhes i entendreu a què em refereixo!) Sóc una obsessionada del youtube! Bé, començo per uns vídeos que em fan mal de pantxa de tan riure, això q els he vist 500 vegades cada un. Són testimonios de la hora chanante (hi ha cap problema pq siguin en castellà? sweatdrop que consti q sóc supercatalanista>el meu cor bombeja sang roja+groga)
Lorenzo Lamas, quote "Por que yo la quiero...no por unas tetazas o un culo... por su interior" Madonna, quote "A esta foto la llamo: se m'ha colao el balón" Björk, quote "bjork gundesmontir pone en mi DNI, que no me cabe"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:23 pm
permeteume que posi aquesta imatge:
jejeje youtube! és el meu Deu!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:36 pm
molt bo, chiquitistaní!! aquí n'hi ha un que està i no està en francès! és una paròdia del parkour (la penya que salten edificis etc) pour quoi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:58 pm
Pruna molt bo, chiquitistaní!! aquí n'hi ha un que està i no està en francès! és una paròdia del parkour (la penya que salten edificis etc) pour quoi jaja a que es bo?? dooo cobarder eres tuuu! xD el video akest q asposat.. una mica raro xD me petat quan staben ballan alla amb el cotxe i quan staben dintre de la porta giratòria xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 4:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 7:35 am
uohh!!!! molt bonaaaa!!! com saben millorar els metaleros les cançons!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 7:53 am
Pruna molt bo, chiquitistaní!! aquí n'hi ha un que està i no està en francès! és una paròdia del parkour (la penya que salten edificis etc) pour quoi molt booooooooooooo!!!! *^^* JAJAJA!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 21, 2007 9:33 am
Pruna woohohoh heu despertat el monstre!!! (mireu la siggy q em va fer la Sidhes i entendreu a què em refereixo!) Sóc una obsessionada del youtube! Bé, començo per uns vídeos que em fan mal de pantxa de tan riure, això q els he vist 500 vegades cada un. Són testimonios de la hora chanante (hi ha cap problema pq siguin en castellà? sweatdrop que consti q sóc supercatalanista>el meu cor bombeja sang roja+groga)
Lorenzo Lamas, quote "Por que yo la quiero...no por unas tetazas o un culo... por su interior" Madonna, quote "A esta foto la llamo: se m'ha colao el balón" Björk, quote "bjork gundesmontir pone en mi DNI, que no me cabe" Jajajajajajajja jo amb l'hora chanante em partia a riure, ara mateix recorde el video de la Agatha Ruiz de la Prada que ès mortal! http://www.youtube.com/watch?v=CAo8IExRFEc xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|