Welcome to Gaia! ::

Reply El raco de l'art - Forum per als artistes del casal
~@~ Rhuna's Art Corner ~@~ Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Quien estil us agrada més?
  - Manga seriòs
  - Manga SD
  - Realista
View Results

Rhuna

PostPosted: Thu Jun 21, 2007 9:30 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Per fer aquest racó he reaprofitat a saco ( blaugh ) el meu "Corner" de la botigueta d'art q tenim muntada entre uns kuants amics a Gaia (entre ells, l'Anuska ^o^) --> Suika no Juusu joint Art Shop. Akí penjaré, a més a més, altres dibuixos, algunes tires còmikes, mangues i demés "coses artístikes".

Si algú vol que li faci un dibuixet, passeu per la Suika no Juusu joint Art Shop, trieu l'estil que vulgueu, i m'ho demaneu per akí ^^.

arrow Preus especials per la gent del Casal!! --> 20% de descompte sobre els preus de la llista de la Botiga ^^
(Pendent: Penjar llistat de preus amb els descompte aplicat)
PostPosted: Sat Jun 23, 2007 4:23 am

Dibuixos Variats

- Dos esbossos q van sortir akest finde mentre estudiava ^^. Estan fets a la llibreta de laboratori, xD. M'agraden els dissenys i crec q en faré un manga ^^! O alguna il·lustració de les dues juntes (tb per separat!). Què us semblen?

User Image

User Image

- Aquest és el darrer dibu que he fet. Wenu, no és el darrer del tot, però l'últim no el tinc entintat sikiera. Akest el vull pintar, però kuan tingui temps. És un dibuix estil realista:

User Image

Sabeu en qui em vaig basar? Després de veure "Inocencia Interrumpida" em vaig inspirar i vaig voler dibuixar una noia basada en la Jolie (estic enamorada d'akesta dona...): és la de la dreta. La posició és la de la portada de "Sr. y Sra. Smith", el pentinat és "lliure", basat en els pèls q porta a la peli "Hackers". Kuan el vaig dibuixar, estava jugant amb la PSP al joc: "Lara Croft. Tomb Raider Legends" (encara hi estic, però fa dies q no toco la consola, i a més, em vaig comprar el "Lego Star Wars II" i és al q he jugat darrerament). La noia de l'eskerra està basada en la Lara Croft ^^ (com tots sabeu, la Jolie és la q li dóna vida a les pelis de Tomb Raider razz ). Espero q us agradi! Ja el repenjaré kuan el tingui pintat.

- Tinc vàries tires còmikes (i algun manga més llarg) penjades a DeviantArt. Són tires i mangues q faig pel Fanzine "The Yuri Project", que vam començar a publicar amb unes amigues. Treiem un número per Saló del Manga. Si us interessa, us puc vendre encara el número 2 i el 3 ^^. Tires meves a UtenaBcn - deviantART. Podeu comentar-me per allí ^^.

Rhuna

Rhuna

PostPosted: Sat Jun 23, 2007 4:24 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Clikeu a sobre per veure'ls en gran ^^:

SDs --> Couples - Mésd'unapersona:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

SDs --> Singles - HeadShots:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Serious --> Singles:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Serious --> Couples:
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Sat Jun 23, 2007 4:25 am

Comisions

Si voleu que us faci un dibuixet, demaneu-me'l per akí, i no a la botiga, vale??

Rhuna

Rhuna

PostPosted: Sat Jun 23, 2007 4:28 am

Reservat
PostPosted: Sat Jun 23, 2007 7:04 am

molta sort guapa heart

Pruna

Sergi_Kun

PostPosted: Sat Jun 23, 2007 8:37 am

m'ha molat aixo del 20% de descompte XDD
PostPosted: Sat Jun 23, 2007 2:16 pm

Gràcies per la sort!! Wenu, tp tinc intenció de muntar el gran negoci ^^. És només pèr si algú en vol un smile

Rhuna

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 7:21 am

molt xulo tot! ja men pensare algun aviam. petons!
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 4:24 am

wapa! jo si que et visitu!! jeje

te de preguntar una cosa... (jo preguntar?? que raro xD)
com es fa per posar la votació de lalt del forum?? la que tu has posat kin estil ens agrada mes.... ?

jo he votat manga SD :p

Anuska_bcn
Vice Captain

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Thu Jun 28, 2007 8:22 am

anuski, quan crees el foro, abaix posa: Poll, i dos caselles, per posar pregunta i resposta, i al costat, add more.. per posar mes rspostes. ale! pensava q ho sabies :S
PostPosted: Fri Jun 29, 2007 4:02 am

Ye! És justament com ha dit l'alaiah! ^^

Merci per visitar-me!!! biggrin

Rhuna

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 10:39 am

k no quedi jeje, e d veure la competencia ninja ninja xDD
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:31 am

Jaja, al competència? Wenu ^^. Ara tindré una mica me´s de tmeps per dibuixar smile

He penjat nous dibus a l'apartat de Dibuixos Variats. Què us semblen??

Rhuna

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 3:01 pm

doncs stan b, son espontanis! s'asseblen a uns que vai fer quan estava estudiant l'any passat xD
Reply
El raco de l'art - Forum per als artistes del casal

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces