|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2007 4:14 am
Hola!!! Bàsicament obro aquesta botiga per demanar items, xD, no per vendre'n. Però esteu a l'aguait pq tb en vendré alguns ^^. Quan així sigui, ho anunciaré al nom de la Botiga, ok??
Llista de Items q VULL:
- Devil Tail (il·lusa! il·lusa!!!) - Whip of Ice (pel meu mule) - Zombie G-Corp Tshirt - Human G-Corp Labcoat - Card Shark Bands
També compro:
- REBEL YELLO! Bottled Cooler (x2) - RED RAGE! Bottled Cooler (x2) - Navy Ceramic Mug - Red Ceramic Mug (x2)
Items en venta:
- Human G-Corp Tshirt
Qualsevol oferiment pot ser benvingut ^^. Compraré a preus una mica més baixos q al Market o a les Shops, i tb vendré a preu més baix que el més baix del Market ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2007 2:18 pm
Podeu entrar i tal... Si algú veu una tenda a Gaia on venguin els items q vull, estaria molt agraïda si m'avisés ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 7:04 pm
ok!!!!! ja t'avisare si veig algo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 4:03 am
Merci!!!! Ningú ven ampolles ni tasses? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 3:08 pm
k te d'special la samarreta que vens?? la e mirat al market i val una pasta O.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 8:55 am
Wo, doncs és una samarreta d'un dels primers events de Halloween de Gaia ^^. És blanca, sense mànigues, com de lycra... I amb el simbol de G-Corp al davant. Keda bastant bé posada. La vaig dur un temps; mentre no la vengui ^^. I sí, val una pasta ^^U
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 4:57 am
Puja! xD He d'editar el primer post, pq ja em fan falta menys ampolles! Però ho faig després!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|