|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 1:18 pm
doncs això, on aneu de vacances, jo aniré a Canet de Mar, al meu apartament a la platjeta una setmaneta a l'agost i cap al setembre cap a Uclés, bora Cuenca, a l'estelcon de la ST.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 1:54 pm
bones!!! Doncs jo aquest estiu em sembla que poca cosa, un cap de setmana d'agost a tossa i potser alguns dies al meu poble, s'hi la gent va,clar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 2:42 pm
Jo encara estic esperant a vore si tinc dies lliures al treball. Si els tinc, segurament me'n vaja cap a Còrdoba amb el meu novio que viu allí
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 2:45 am
Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 11:52 am
Shadow_79 Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp Ohh!! O-O Felicitats! ^____^
Doncs jo aniré de vacances una setmana a Londres, justament la setmana q es publicarà l'últim llibre de Harry Potter! ^o^ A part d'això, em quedo a BCN xDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 27, 2007 1:14 pm
Jo marxo la setmana q ve uns quants dies a Brusel.les i després marxaré a Polònia la segona setmana d'agost.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 1:12 am
Blue Aether Shadow_79 Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp Ohh!! O-O Felicitats! ^____^
Doncs jo aniré de vacances una setmana a Londres, justament la setmana q es publicarà l'últim llibre de Harry Potter! ^o^ A part d'això, em quedo a BCN xDDDD
Gràciessss heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 9:41 am
Shadow_79 Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp felicitatsssss heart domokun
|
 |
 |
|
|
|
The Committee Staff Gaian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Committee Staff Gaian
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 9:43 am
Blue Aether Shadow_79 Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp Ohh!! O-O Felicitats! ^____^
tu tens molta sort,germaneta... TT__TT jo mi kedo aki tooooot l'estiu razz viciant-me a gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 28, 2007 2:39 pm
Eyeless_Da_Vamp Shadow_79 Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp felicitatsssss heart domokun Gràcies!!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 11:58 am
sweatdrop crying molt em temo que em quedare sense vacances!! la propera setmana canvio de feina!!! i això significa adeu vacances!!! disfruteu les vostres!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 2:03 pm
pos jo men vaig a Chèquia, Austria i Hongria (capitals Praga, Viena, Budapest) vaig recordant els capitals, que em foto un lio xDD
tinc moltissimes ganes!!!!! ^^
i uns dies a Madrid amb una amiga (ens van regalar un viatge juntes)
a castelldefels a casa dun amic xD (ei, minivacances, pero ho son! xD)
i alguna surtideta de camping que farem...!! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 5:46 am
Anuska_bcn pos jo men vaig a Chèquia, Austria i Hongria (capitals Praga, Viena, Budapest) vaig recordant els capitals, que em foto un lio xDD
tinc moltissimes ganes!!!!! ^^
i uns dies a Madrid amb una amiga (ens van regalar un viatge juntes)
a castelldefels a casa dun amic xD (ei, minivacances, pero ho son! xD)
i alguna surtideta de camping que farem...!! ^^ Jueeeer això si que son vacances!!! mare meuaaaa quina envejaaaa sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 9:17 am
Doncs després d'haver passat un curs a UK sense veure'l, em sembla que si tot va bé, passaré l'estiu a l'apartament de Daimús del meu novio i potser alguna setmaneta se n'anem a Astúries (patria queridaaa) 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 3:15 pm
doncs jo... 15 dies a casa del meu novio (a sabadell xDD) i despres 2 dies a Madrit a visitar el park disney ^^ aviam com eeeeeees! ^^ i em tem q res mes, la rsta, feina i estudi xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |