Welcome to Gaia! ::

Reply Casal català de Gaia
on aneu de vacances? Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

dracdargent
Captain

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 1:18 pm

doncs això, on aneu de vacances, jo aniré a Canet de Mar, al meu apartament a la platjeta una setmaneta a l'agost i cap al setembre cap a Uclés, bora Cuenca, a l'estelcon de la ST.
PostPosted: Tue Jun 26, 2007 1:54 pm

bones!!! Doncs jo aquest estiu em sembla que poca cosa, un cap de setmana d'agost a tossa i potser alguns dies al meu poble, s'hi la gent va,clar ^^

weedy-chan

Liahmj

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 2:42 pm

Jo encara estic esperant a vore si tinc dies lliures al treball. Si els tinc, segurament me'n vaja cap a Còrdoba amb el meu novio que viu allí
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 2:45 am

Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp

pirocas69

Blue Aether

Sparkly Dabbler

6,800 Points
  • Bunny Spotter 50
  • First step to fame 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 11:52 am

Shadow_79
Doncs jo estes vacances crec que vaig a passar-les en caseta perquè el meu embarass ja es notarà massa i no se si podré viatjar molt xp

Ohh!! O-O
Felicitats! ^____^

Doncs jo aniré de vacances una setmana a Londres, justament la setmana q es publicarà l'últim llibre de Harry Potter! ^o^
A part d'això, em quedo a BCN xDDDD
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 1:14 pm

Jo marxo la setmana q ve uns quants dies a Brusel.les i després marxaré a Polònia la segona setmana d'agost.

missfleurette

pirocas69

PostPosted: Thu Jun 28, 2007 1:12 am

Blue Aether
Shadow_79

Ohh!! O-O
Felicitats! ^____^

Doncs jo aniré de vacances una setmana a Londres, justament la setmana q es publicarà l'últim llibre de Harry Potter! ^o^

Gràciessss heart
PostPosted: Thu Jun 28, 2007 9:41 am

Shadow_79

felicitatsssss heart domokun

MDestructeusse

The Committee Staff Gaian

1,250 Points
  • Member 100
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50

MDestructeusse

The Committee Staff Gaian

1,250 Points
  • Member 100
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50
PostPosted: Thu Jun 28, 2007 9:43 am

Blue Aether
Shadow_79

Ohh!! O-O
Felicitats! ^____^

tu tens molta sort,germaneta... TT__TT jo mi kedo aki tooooot l'estiu razz viciant-me a gaia.
PostPosted: Thu Jun 28, 2007 2:39 pm

Eyeless_Da_Vamp
Shadow_79

felicitatsssss heart domokun

Gràcies!!! heart

pirocas69

Lluna.Mizar

Supportive Ally

PostPosted: Fri Jun 29, 2007 11:58 am

sweatdrop crying molt em temo que em quedare sense vacances!! la propera setmana canvio de feina!!! i això significa adeu vacances!!!
disfruteu les vostres!!!!
PostPosted: Sat Jun 30, 2007 2:03 pm

pos jo men vaig a Chèquia, Austria i Hongria (capitals Praga, Viena, Budapest) vaig recordant els capitals, que em foto un lio xDD

tinc moltissimes ganes!!!!! ^^

i uns dies a Madrid amb una amiga (ens van regalar un viatge juntes)

a castelldefels a casa dun amic xD (ei, minivacances, pero ho son! xD)

i alguna surtideta de camping que farem...!! ^^

Anuska_bcn
Vice Captain

pirocas69

PostPosted: Sun Jul 01, 2007 5:46 am

Anuska_bcn
pos jo men vaig a Chèquia, Austria i Hongria (capitals Praga, Viena, Budapest) vaig recordant els capitals, que em foto un lio xDD

tinc moltissimes ganes!!!!! ^^

i uns dies a Madrid amb una amiga (ens van regalar un viatge juntes)

a castelldefels a casa dun amic xD (ei, minivacances, pero ho son! xD)

i alguna surtideta de camping que farem...!! ^^

Jueeeer això si que son vacances!!! mare meuaaaa quina envejaaaa sweatdrop
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 9:17 am

Doncs després d'haver passat un curs a UK sense veure'l, em sembla que si tot va bé, passaré l'estiu a l'apartament de Daimús del meu novio i potser alguna setmaneta se n'anem a Astúries (patria queridaaa) 4laugh

Sidhes

alaiah
Vice Captain

PostPosted: Wed Jul 04, 2007 3:15 pm

doncs jo... 15 dies a casa del meu novio (a sabadell xDD) i despres 2 dies a Madrit a visitar el park disney ^^ aviam com eeeeeees! ^^ i em tem q res mes, la rsta, feina i estudi xD
Reply
Casal català de Gaia

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces