Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
World of Warcraft Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nilP

PostPosted: Tue Jul 31, 2007 5:02 am

User Image

Alliance.
Dwarf, Ironforge
Elf, High
Elf, Night
Gnome
Human

Horde.
Orc
Tauren
Troll, Jungle
Undead, Forsaken

Allians lösa:
Goblin
PostPosted: Tue Jul 31, 2007 5:31 am

Classes:

Aracnist (Aracnist består av tre "vägar" man kan gå, dessa är)
-Mage
-Necromancer
-Warlock

Barbarian

Healer (Healer består av tre "vägar" man kan gå, dessa är)
-Druid
-Priest
-The Shaman

Hunter

Paladin

Rogue

Scout

Tinker

Warrior

Paladin kan bara väljas av Karaktärer som tillhör Alliance.

nilP

nilP

PostPosted: Tue Jul 31, 2007 5:32 am

Chars:
1. Råbin -
2. Stane -
3. Ante -
4. NPC -

Kommande Spelare:
1.
2.
3.
4.

Inskickat:
Lejon - Stats
Jonas - Stats
Nike - Stats
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 4:14 am

När jag åker hem i veckan skall jag försöka ta med dessa böcker ned och sedan kommer jag antagligen att starta upp en WoW kampanj, på någon veckodag antagligen. Kommer hålla igång SR samtidigt, men beroende på vilken som blir populärast får väl den andra vika av senare.

Om det skulle bli tillräckligt populärt så kan vi kanske till och med börja köra varannan veckan WoW/DnD men det får vi väl se.

Jag har redan bestämt att ha högst fyra pers med i gruppen (Som skall vara en Alliance grupp), då vi är fler än fyra spelare i omlopp får ni skicka in era karaktärs ideer (bara en ide, kan ta allt från tio sekunder til tio dagar att komma upp med, jag är gärna här och hjälper er) som jag sedan väljer ut de fyra som skall få spela från. Detta betyder dock ej att de som inte kom med i första gänget ALDRIG får spela, nej jag tänkte göra så att om någon dör så tas denne person helt enkelt ut ur gruppen och in tas en annan person, så att folk eftersom får spela, detta gör att ni är lite mer benägna att hålla er vid liv om ni gillar era Chars och att ni inte kommer veta allting som hänt om ni faktiskt går och dör.

Om nån har något emot ett sådant system så är det bara att säga till så kan vi föröska kompromissa om det. Men som sagt så vill jag just nu ha in karaktärs idder.

nilP

Newberg rolled 12 6-sided dice: 2, 6, 5, 4, 5, 4, 3, 5, 3, 3, 3, 3 Total: 46 (12-72)

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 7:04 am

Fysiska stats:
4 första: Strength: 15
4 nästa: Agility: 14
4 sista: Stamina 9
Newberg rolled 12 6-sided dice: 2, 6, 2, 6, 5, 1, 2, 5, 5, 2, 2, 5 Total: 43 (12-72)
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 7:06 am

Mentala stats:
4 första: Intellect: 14
4 nästa: Spirit: 12
4 sista: Charisma: 12

Switchar Spirit och Stamina

Final stats innan racial mods:

Strength 15
Agility 14
Stamina 12
Intellect 14
Spirit 9
Charisma 12

Newberg
Captain

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 8:26 am

Min char kommer vara så brutet bra att jag knappt kommer våga spela han av rädsla att jag kommer ändra personlighet och bli honom.

Men jag kan ju lungt säga att detta kommer ÄGA då warcraft universumet är ett av de coolaste som finns. (ruuuun the murlocs are coming! aaaargh! *murloc gurgle*)
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 8:31 am

Newberg
Min char kommer vara så brutet bra att jag knappt kommer våga spela han av rädsla att jag kommer ändra personlighet och bli honom.

Men jag kan ju lungt säga att detta kommer ÄGA då warcraft universumet är ett av de coolaste som finns. (ruuuun the murlocs are coming! aaaargh! *murloc gurgle*)

Ingen komentar på vad som händer då man dör ?

Men tja vi får se vilka som kör från början å vilka chars alla är ^_^

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 8:33 am

nilP

Ingen komentar på vad som händer då man dör ?

Men tja vi får se vilka som kör från början å vilka chars alla är ^_^

Jag planerar att ej dö! Sen om jag skulle dö så kommer jag plotta i skuggorna och om någon av de andra spelarna skulle förolyckas irl så var det inte jag som gjorde det....
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 8:49 am

Räkna med mig, ser fram emot att vara med på ett Warcraft baserat rollspel. Tar karaktärsskapandet med dig senare Nils.

zteel
Crew

nilP

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 9:00 am

zteel
Räkna med mig, ser fram emot att vara med på ett Warcraft baserat rollspel. Tar karaktärsskapandet med dig senare Nils.

Jag kan räkna med att du lämnar in en karaktär, sedan får vi väl se om du är med från början eller inte.
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 9:38 am

Bara så alla vet så tänkte jag göra en NE Warrior, så ifall ni vill ha en chans att komma in bör ni inte göra en NE Warrior *evil grin* såvida inte nils vill ha med två NE Warriors (nedå, jag är inte för självsäker... Hybris vadförnått?)

Newberg
Captain

nilP

PostPosted: Wed Mar 12, 2008 9:35 pm

Ännu en NE war skulle väl inte göra nått så länge den är annorlunda (omöjligt says ante easy peasy says i).

men ja isåfall är det väl också upp till hur cool var å en av dem är wink
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 3:10 am

nilP
Ännu en NE war skulle väl inte göra nått så länge den är annorlunda (omöjligt says ante easy peasy says i).

men ja isåfall är det väl också upp till hur cool var å en av dem är wink

I'll show you cool like you have nevah seen!

Nä men det lär sluta med att alla springer runt och är tinkers och så måste jag skydda dem ._.

Newberg
Captain

Reply
Arkiv

Goto Page: 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out