|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:02 am
Alliance.Dwarf, Ironforge Elf, High Elf, Night Gnome HumanHorde.Orc Tauren Troll, Jungle Undead, ForsakenAllians lösa: Goblin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:31 am
Classes: Aracnist (Aracnist består av tre "vägar" man kan gå, dessa är) -Mage -Necromancer -Warlock Barbarian Healer (Healer består av tre "vägar" man kan gå, dessa är) -Druid -Priest -The Shaman Hunter PaladinRogue Scout Tinker Warrior Paladin kan bara väljas av Karaktärer som tillhör Alliance.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 5:32 am
Chars: 1. Råbin - 2. Stane - 3. Ante - 4. NPC -
Kommande Spelare: 1. 2. 3. 4.
Inskickat: Lejon - Stats Jonas - Stats Nike - Stats
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 4:14 am
När jag åker hem i veckan skall jag försöka ta med dessa böcker ned och sedan kommer jag antagligen att starta upp en WoW kampanj, på någon veckodag antagligen. Kommer hålla igång SR samtidigt, men beroende på vilken som blir populärast får väl den andra vika av senare.
Om det skulle bli tillräckligt populärt så kan vi kanske till och med börja köra varannan veckan WoW/DnD men det får vi väl se.
Jag har redan bestämt att ha högst fyra pers med i gruppen (Som skall vara en Alliance grupp), då vi är fler än fyra spelare i omlopp får ni skicka in era karaktärs ideer (bara en ide, kan ta allt från tio sekunder til tio dagar att komma upp med, jag är gärna här och hjälper er) som jag sedan väljer ut de fyra som skall få spela från. Detta betyder dock ej att de som inte kom med i första gänget ALDRIG får spela, nej jag tänkte göra så att om någon dör så tas denne person helt enkelt ut ur gruppen och in tas en annan person, så att folk eftersom får spela, detta gör att ni är lite mer benägna att hålla er vid liv om ni gillar era Chars och att ni inte kommer veta allting som hänt om ni faktiskt går och dör.
Om nån har något emot ett sådant system så är det bara att säga till så kan vi föröska kompromissa om det. Men som sagt så vill jag just nu ha in karaktärs idder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newberg rolled 12 6-sided dice:
2, 6, 5, 4, 5, 4, 3, 5, 3, 3, 3, 3
Total: 46 (12-72)
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 7:04 am
Fysiska stats: 4 första: Strength: 15 4 nästa: Agility: 14 4 sista: Stamina 9
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newberg rolled 12 6-sided dice:
2, 6, 2, 6, 5, 1, 2, 5, 5, 2, 2, 5
Total: 43 (12-72)
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 7:06 am
Mentala stats: 4 första: Intellect: 14 4 nästa: Spirit: 12 4 sista: Charisma: 12
Switchar Spirit och Stamina
Final stats innan racial mods:
Strength 15 Agility 14 Stamina 12 Intellect 14 Spirit 9 Charisma 12
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 8:26 am
Min char kommer vara så brutet bra att jag knappt kommer våga spela han av rädsla att jag kommer ändra personlighet och bli honom.
Men jag kan ju lungt säga att detta kommer ÄGA då warcraft universumet är ett av de coolaste som finns. (ruuuun the murlocs are coming! aaaargh! *murloc gurgle*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 8:31 am
Newberg Min char kommer vara så brutet bra att jag knappt kommer våga spela han av rädsla att jag kommer ändra personlighet och bli honom. Men jag kan ju lungt säga att detta kommer ÄGA då warcraft universumet är ett av de coolaste som finns. (ruuuun the murlocs are coming! aaaargh! *murloc gurgle*)Ingen komentar på vad som händer då man dör ? Men tja vi får se vilka som kör från början å vilka chars alla är ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 8:33 am
nilP Ingen komentar på vad som händer då man dör ? Men tja vi får se vilka som kör från början å vilka chars alla är ^_^ Jag planerar att ej dö! Sen om jag skulle dö så kommer jag plotta i skuggorna och om någon av de andra spelarna skulle förolyckas irl så var det inte jag som gjorde det....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 8:49 am
Räkna med mig, ser fram emot att vara med på ett Warcraft baserat rollspel. Tar karaktärsskapandet med dig senare Nils.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 9:00 am
zteel Räkna med mig, ser fram emot att vara med på ett Warcraft baserat rollspel. Tar karaktärsskapandet med dig senare Nils. Jag kan räkna med att du lämnar in en karaktär, sedan får vi väl se om du är med från början eller inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 9:38 am
Bara så alla vet så tänkte jag göra en NE Warrior, så ifall ni vill ha en chans att komma in bör ni inte göra en NE Warrior *evil grin* såvida inte nils vill ha med två NE Warriors (nedå, jag är inte för självsäker... Hybris vadförnått?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2008 9:35 pm
Ännu en NE war skulle väl inte göra nått så länge den är annorlunda (omöjligt says ante easy peasy says i).
men ja isåfall är det väl också upp till hur cool var å en av dem är wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 3:10 am
nilP Ännu en NE war skulle väl inte göra nått så länge den är annorlunda (omöjligt says ante easy peasy says i). men ja isåfall är det väl också upp till hur cool var å en av dem är wink I'll show you cool like you have nevah seen! Nä men det lär sluta med att alla springer runt och är tinkers och så måste jag skydda dem ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|